O kampanii

Straciliście kiedyś pół dnia, przeglądając Internet w poszukiwaniu miejsca, w którym moglibyście spędzić wakacje z Waszym psem? Czy zdarzyło Wam się zostać wyproszonymi ze sklepu tylko dlatego, że mieliście ze sobą swojego pupila? Spokojnego i dobrze ułożonego, ale jednak zwierzaka? Jeśli się dobrze zastanowić, to okaże się, że większość psów jest znacznie lepiej wychowana od ludzi, a jeśli brak im ogłady, to – podobnie jak ludzie – nadrabiają urokiem osobistym. Coraz więcej jest odpowiedzialnych właścicieli czworonogów, którzy poświęcają swój czas i pieniądze, aby je wychować. Ułożyć tak, by nie sprawiały problemu sobie i innym. Dlaczego więc wciąż tak mało jest miejsc otwartych na gości z psami? Czas to zmienić!

„Psy na Salony” to pierwsza w Polsce kampania edukacyjna, której celem jest zwiększenie świadomości zarówno opiekunów psów, jak i osób mających kontakt ze zwierzętami.

Z jednej strony, kampania promuje dobre praktyki związane z wychowaniem psa, jego odpowiednim ułożeniem i prowadzeniem. Z drugiej, akcja skupia się na promocji tych adresów na mapie Polski, które można odwiedzić razem ze swoim pupilem: hoteli, moteli, pensjonatów, restauracji, pubów, kawiarni, sklepów. Kampania ma na celu uświadomienie właścicielom tych lokali, że otwarcie się na opiekunów psów oraz ich podopiecznych, przynosi same korzyści.

Jednym z głównych założeń kampanii edukacyjnej „Psy na Salony” jest zbudowanie krajowej bazy lokali przyjaznych zwierzętom oraz promocję tych miejsc poprzez umieszczenie ich na Mapie lokali przyjaznych psom.

Do kampanii może przystąpić każdy. Na normalnych warunkach, za darmo, zgłaszając lokal przyjazny psom lub na warunkach preferencyjnych, zyskując mnóstwo przywilejów. Więcej informacji o sposobach przystąpienia do kampanii edukacyjnej „Psy na Salony” i warunkach uczestnictwa w niej można znaleźć w zakładce DOŁĄCZ DO NAS.

Kampania ma również motywować do zachowań prozwierzęcych, aktywnego uczestnictwa w wychowaniu psa i wzięcia za niego pełnej odpowiedzialności moralnej, prawnej i środowiskowej. Akcja będzie promowana w lokalnych mediach: prasie, radiu i telewizji.